Iskalnik

Arhiv objav

©Animoku v1.0 (beta). Zagotavlja Blogger.
četrtek, 11. december 2014

Sedaj ko se je Hayao Miyazaki, soustanovitelj Studia Ghibli, upokojil od celovečernih animacij, je na japonskem kinematografskem področju zavladala prava suša uspešnih režiserjev animejskih celovečercev, med katere sodijo Mamoru Oshii (Ghost in the Shell), ki sicer ni izjavil, da jih ne bo več delal, vendar ima trenutno polne roke dela z igrano adaptacijo Patlabor, in Satoshi Kon (Perfect Blue) ter Osamu Dezaki (Space Adventure Cobra), ki pa sta žal tragično preminila. Tako je sedaj levji delež pričakovanj padel na Mamoruja Hosodo, režiserja animejskih uspešnic, kakršne so The Girl Who Leapt Through Time, Summer Wars in Wolf Children, katere si vse lahko ogledate tudi s slovenskimi podnapisi, slednjega pa ta konec tedna, v soboto, tudi na letošnjem festivalu animiranega filma Animateka v Ljubljani.
Hosoda je svoj zadnji animejski celovečerec Wolf Children izdal leta 2012, ampak kot kaže se je ponovno vrnil na režiserski stolček za animejski celovečerec z naslovom Bakemono no Ko (Deček in zver), kateri bi naj prijadral v japonske kinematografe naslednje leto. Režiser je tudi odgovoren za originalni koncept projekta in scenarij. O zgodbi je povedal, da gre za akcijsko avanturo, katera se osredotoča na dečka, ki je na poti iz tokijske soseske Shibuya v naselje Shibutengai, katero se nahaja v alternativnem svetu. V tem naselju prebivajo bitja v živalski podobi. Tukaj ta deček spozna Kumatetsuja, velikega humanoidnega medveda, ki je vešč z mečem, vendar samotar. A kljub temu sprejme dečka za svojega vajenca in mu nadene ime Kyuta.

Mamoru Hosoda v svoje animirane celovečerce pogosto vključuje fantastične elemente, kot so na primer virtualni svetovi ali likantropija, vendar se po večini osredotoča na dinamiko v družini. Medtem ko je v Summer Wars raziskoval odnose v širši družini in problematiko o nezakonskih otrokih, je v Wolf Children svojo pozornost usmeril na problematiko matere samohranilke in odraščanje otrok. Deček in zver bo očitno nadaljeval ta trend, saj Hosoda v animaciji očitno postavlja v ospredje odnos med sinom in očetovsko figuro ter odraščanje. Režiser je tudi izjavil, da je 'skupaj s spremembami v sodobni družbi premik v konceptu družine neizbežen', saj se z 'že ustaljenim, tradicionalnim konceptom družine ne da več poistovetiti in smo prispeli do kritične točke, ko je treba poiskati novega.'

Animejski celovečerec bo v japonske kinematografe prispel predvidoma 11. julija 2015, za njegovo distribucijo izven azijskega območja pa bo poskrbel francoski filmski gigant Gaumont.

Vir: RocketNew24

0 komentarji: